#mobilos vásárlás


Mobilos vásárolás: hülyeség vagy trend?
 

Mobilos vásárolás: hülyeség vagy trend?

Magyarországon is megjelentek azok a fogyasztók, akik már csak kizárólag mobiltelefonjukat használják online vásárlásra, igaz, arányuk még alacsony (2%) ez azonban a közeljövőben várhatóan fokozatosan növekedni fog, köszönhetően az okostelefonok térnyerésének. A többség (70%) inkább a számítógépet részesíti előnyben az elektronikus vásárlás során, egyre többen vannak azok, akik egyenlő arányban ötvözik a két eszköz használatát (7%). Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” kutatássorozatának aktuális anyaga az online vásárlás és a mobiltelefon használatának kapcsolatával foglalkozik.

hvg.hu hvg.hu

Egyre többen használják vásárlásra okostelefonjukat
 

Egyre többen használják vásárlásra okostelefonjukat

Egyre nagyobb szerepet játszik a bevásárlásokban az okostelefon, akár a vásárlás lebonyolításáról, akár az árak összehasonlításáról legyen szó - derül ki a Nielsen piackutató vállalatnak a barcelonai Mobile World Congress szakmai seregszemlén bemutatott tanulmányából.

MTI MTI

Négymilliós nyaralót is vettek már mobillal
 

Négymilliós nyaralót is vettek már mobillal

Másfél milliós órát, vidéki nyaralót és drága festményt is vettek már mobilról a magyarok. A Vaterát is tulajdonló allegroup.hu Kft. mobilplatformjain már több mint százezer termék talált gazdára. Az Egyesült Államokban tavaly 91 százalékkal nőtt a mobiltelefonokon keresztüli vásárlás, az allegroup hazai platformjain arányaiban hasonló mértékű növekedés várható a mobilon keresztüli vásárlásban.

hvg.hu hvg.hu